استفاده از دستگاه کپی همه کاره می تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. یکی از بزرگترین مزایای این نوع دستگاه ها، صرفه جویی در فضای موجود است. در این شرایط دیگر مجبور نیستید سه دستگاه مختلف برای انجام کارهای خود بخرید. این دستگاه ها ممکن است به اندازه کافی کوچک باشند و روی میز قرار گیرند یا به قدری بزرگ باشند که فضای دفتر کاری شما را به خود اختصاص دهند. اما زمانی که پرینتر را با کپی و اسکنر ترکیب می کنید، در هزینه ها و فضای کاری خود صرفه جویی می نمایید. این موضوع به شما کمک می کند دستگاه های کمتری خریداری کنید.دستگاه کپی همه کاره بهترین روش برای انجام کارهای مختلف در دفتر باشد.

2 1 - صرفه جویی در هزینه ها

صرفه جویی در فضای دفتر کاری:

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم این نوع دستگاه ها فضای اندکی را در دفتر کاری به خود اختصاص می دهند. در چنین شرایطی می توانید از فضای باقی مانده برای سایر موارد استفاده کنید. در بیشتر موارد، دستگاه کپی همه کاره را می توان بر روی میز یا قفسه قرار داد. این موضوع بدین معنی است که چنین دستگاهی اصلا فضایی نمی گیرد. دیگر مجبور نیستید نگران کمبود فضا باشید. استفاده از دستگاه های کپی همه کاره یک روش هوشمندانه برای دفاتری است که فضای بسیار محدودی دارند.و یک روش برای صرفه جویی در هزینه ها.

قابلیت های دستگاه کپی همه کاره:

– پرینت و کپی لیزری رنگی سریع
– کیفیت پرینت بالای متوسط
– دوبلکس اتوماتیک( پرینت دوطرفه)
– فیدر خودکار اسناد
– اسکن رنگی با کیفیت بالا
– رابط USB
– کارتریج با ظرفیت بالا
– قابلیت استفاده در شبکه