درباره فراز کپی
مجموعه فراز کپی مفتخر است با سابقهای درخشان در زمینه خدمات فروش و پس از فروش دستگاه های کپی و پرینتر در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. رضایت و وفاداری مشتریان از اولویتهای مجموعه فراز کپی میباشد.
ما با ارائه خدمات تخصصی برای دستگاههای کپی سیاهسفید برندهای توشیبا و ریکو، و همچنین دستگاههای کپی رنگی برند کونیکا مینولتا، نیازهای شما را در زمینه چاپ و تکثیر به بهترین نحو برآورده میسازیم.
علاوه بر این، خدمات فروش و تعمیرات پرینترهای برندهای اچ پی، کانن و سامسونگ نیز توسط تیم مجرب و متخصص ما ارائه میشود.
ویژگیهای بارز مجموعه فراز کپی
تخصص و تجربه
ما با سالها تجربه در زمینه فروش و تعمیرات دستگاههای کپی و پرینتر، به طور کامل با نیازهای شما آشنا هستیم و بهترین راهحلها را به شما ارائه میدهیم.
کیفیت
ما در ارائه خدمات خود از بهترین و باکیفیتترین قطعات و مواد مصرفی استفاده میکنیم تا خیال شما از بابت کیفیت خدمات آسوده باشد.
خدمات تخفیف ویژه برای مشتریان
ما برای قدردانی از مشتریان وفادار و چندین ساله خود، خدمات تخفیف ویژه در نظر گرفتهایم.
مشاوره و رفع عیب مکالمهای
شما میتوانید در صورت بروز مشکل برای دستگاه خود، از خدمات مشاوره و رفع عیب مکالمهای (بهصورت تصویری و آنلاین) ما بهرهمند شوید.
خدمات آموزش کار با دستگاه و رفع عیب
ما برای رفاه حال شما مشتریان گرامی، خدمات آموزش کار با دستگاه و رفع عیب را بهصورت حضوری و غیرحضوری ارائه میدهیم.
ساعت کاری
شماره تماس بخش پشتیبانی و تعمیرات
09132147796 _ ۰۹۱۴۰۳۱۷۶۸۳
شماره تماس بخش فروش
۰۹۱۳۲۱۴۷۷۹۶
تماس اضطراری خارج از ساعت کاری
09132147796
آدرس
اصفهان، خیابان شهید توانا، نبش کوچه 7
شما میتوانید در ساعات 9 صبح تا 9 شب با ما تماس گرفته و یا به صورت حضوری به مجموعه فراز کپی مراجعه نمایید.
سوالات متداول
تنها شرط پذیرش تعمیرات در مجموعه ما، بهروز بودن دستگاه شما است، به روز بودن یعنی دستگاههای ارسالی باید از رده خارج نباشند و مواد مصرفی و قطعات آنها در بازار موجود باشد.
زمان تحویل دستگاه تعمیر شده به نوع تعمیر و نیاز به تعویض قطعه بستگی دارد. در برخی موارد، تعمیر دستگاه نیاز به تهیه و ثبت سفارش قطعه می باشد و این فرایند باعث زمانبر شدن تعمیر دستگاه میشود.
بله تعمیر دستگاه برای مشتریان در استانهای دیگر نیز امکانپذیر است. البته در این حالت، هزینه ایابوذهاب و در برخی موارد، ارسال دستگاه به مجموعه برای انجام جنرال سرویس یا سرویس کامل و چکاپ کامل دستگاه به عهده مشتری خواهد بود. در چنین مواقعی، پیشنهاد ما به مشتری ارسال دستگاه است، اما اگر عیوب جزئی و قابلحل باشد، با راهنمایی مکالمهای (بهصورت تصویری یا آنلاین) به مشتری در رفع عیب یاری میرسانیم و پس از تستی که از مشتری می خواهیم از دستگاه بگیرد از درست شدن آن اطمینان حاصل می نمائیم.