مشاوره تعمیر و سرویس دستگاه کپی

پشتیبانی و تعمیر در فراز کپی

امروزه برای هر کسب‌وکاری وجود دستگاه‌های اداری سالم و کارآمد ضروری است. خرابی ناگهانی این دستگاه‌ها می‌تواند به روند کاری شما لطمه زده و ضررهای مالی و زمان زیادی به شما تحمیل کند؛ بنابراین، یافتن یک مرکز تعمیرات معتبر و با تجربه که بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب، دستگاه‌های شما را تعمیر کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجموعه فراز کپی با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع دستگاه‌های اداری، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است. خدمات تعمیرات دستگاه‌های اداری در مجموعه فراز کپی به شرح ذیل است:

روش‌های درخواست تعمیرات در فراز کپی

  • تماس تلفنی

برای درخواست تعمیرات دستگاه خود به شماره‌های زیر تماس بگیرید:

  • حضوری

شما می‌توانید با مراجعه به آدرس زیر درخواست تعمیرات دستگاه خود را ثبت کنید:

آدرس

اصفهان، خیابان گلزار، نبش کوچه 51

ساعات کاری

ساعات 9 صبح تا 9 شب به صورت حضوری

  • فرم آنلاین

با تکمیل‌کردن فرم زیر، درخواست تعمیرات دستگاه خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید:

شرایط پذیرش تعمیرات در فراز کپی

ما به منظور ارائه خدمات تعمیراتی با بالاترین کیفیت، شرطی را برای پذیرش دستگاه‌ها در نظر گرفته‌ایم که به شرح زیر است:

  • بروز بودن دستگاه

دستگاه‌های ارسالی برای تعمیر باید از رده خارج نباشند و مواد مصرفی و قطعات آن‌ها در بازار موجود باشد.

  • زمان تحویل

زمان تحویل دستگاه تعمیر شده به نوع تعمیر و نیاز به تعویض قطعه بستگی دارد. در برخی موارد، تعمیر دستگاه نیاز به تهیه و ثبت سفارش قطعه می باشد و این فرایند باعث زمانبر شدن تعمیر دستگاه می شود.

تعمیرات در استان‌های دیگر

مجموعه فراز کپی به مشتریان در سراسر ایران خدمات تعمیرات ارائه می‌دهد. در برخی موارد، ممکن است نیاز به ارسال دستگاه به مجموعه برای انجام جنرال سرویس یا سرویس کامل باشد. در این صورت، پیشنهاد ما به مشتری ارسال دستگاه است. هزینه ایاب‌وذهاب ارسال دستگاه به عهده مشتری خواهد بود.
در صورت جزئی بودن عیب دستگاه، با راهنمایی تلفنی یا به‌صورت آنلاین و تصویری، مشتری را برای رفع عیب راهنمایی می‌کنیم و پس از تستی که از مشتری می‌خواهیم از دستگاه بگیرد از درست‌شدن آن اطمینان حاصل می نمائیم.

 

خدمات پس از فروش

مجموعه فراز کپی مفتخر است که در کنار ارائه محصولات باکیفیت، خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل گارانتی چند هزاربرگ برای دستگاه‌ها (تعداد دقیق آن برای هر دستگاه متفاوت) می‌باشد. همچنین در زمینه فروش لوازم جانبی و مواد مصرفی موردنیاز مشتریان نیز فعال بوده و همواره تلاش می‌کند تا نیازهای مشتریان خود را به طور کامل برآورده سازد.

جمع‌بندی

مجموعه فراز کپی با ارائه خدمات تخصصی تعمیرات انواع دستگاه کپی و ماشین‌های اداری، در تلاش است در جهت حفظ و نگهداری از دستگاه‌های شما و ارتقای آن به مدل بالاتر کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.